Knut kosedyret mitt

Det beste kosedyret i hele verden.

Han er like gammel som meg. Fem og et halvt år. Anniken, når jeg blir seks år, blir Knut det også. Vi er tvillinger, han er bare litt mindre enn meg. Vi er født på samme dag. Da jeg ble født, fikk jeg han som gave.

Knut trenger litt hjelp.

Knut trenger litt hjelp.

Knut kosedyret mitt.

Knut kosedyret mitt.

Han spiser masse forskjellig mat. Knut spiser forskjellige blader, som ikke er giftige. Han vet at han ikke kan spise giftige ting.

Knut liker å henge opp ned, fordi han er planteeter og liker å henge i trærne.

Knut opp ned.

Knut opp ned.

Knut og jeg liker de samme tingene. «Godteri» også🙂 Sier Markus

Anniken

 

 

Dette innlegget ble publisert i Barnesamtaler, Dyr, Eldstegruppa, Etikk, religion og filosofi, Hørt fra barnemunn, Kommunikasjon, språk og tekst.. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

