Refleks

– Anniken, jeg har med meg en refleks. Uten at genseren går ned. Egentlig er det en sånn man bare har på armen.

Jeg har refleks.

Jeg har refleks.

– Hvis det er mørkt og man går på en bilvei, så blir man ikke kjørt på. Har du refleks på deg nå?

– Jeg innrømmer at det har jeg glemt, skal ta med i morgen, men jeg har kjøpt halsbånd, sele og bånd til hunden min, med refleks. Det teller litt.

På armen.

På armen.

– Jeg har bare en, mamma har en grå, vet ikke hvilken farge det er på pappa sin.

Nå er det det tid for refleks.

Magnus og Anniken

 

Dette innlegget ble publisert i Barnesamtaler, Hørt fra barnemunn, Kommunikasjon, språk og tekst.. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

