Puls og trening

Ja, nå har jeg trent i 30 minutter, og det er bra. Denne gangen ble det ikke en liten joggetur, men trim inne foran TV-en. Pulsen ble høy den, jeg ble svett og kjente meg litt mer fornøyd etterpå, det er gøy å trene. Det var knebøy, utfall, øvelser med pc, løping med mer. Jeg likte pc-øvelsen spesielt godt.

Puls på NRK

Puls på NRK

Det var programmet Puls på NRK som fikk meg i gang, så dette har jeg tenkt å gjøre flere ganger i uka. Mannen min foreslo hver dag, så vi får se hva som skjer. Om dere ikke så programmet i kveld, trykk her eller gå til øvelsene nedenfor.

Tren med Yngvar, NRK Puls.

Vi på Lillestua er så heldige at en mamma på avdelingen er leder for dette programmet, takk skal du, kanskje dette kan få oss opp av sofaen. Tross alt er vi som jobber på Lillestua så heldige at vi er ute hele dagen,  har muligheter til å gå på tur hver dag, ski, truger, sparke fotball osv., men vi trenger å trene på kvelden som vi kan holde tritt med alle de spreke barna rundt oss.

Nå vil vi utfordre foreldre og ansatte til å gjøre disse øvelsene noen dager i uken. Vi som jobber i Asker kommune kan registrere det på Aktiv mot kreft også.

Nå savner mannen min pc-en, jeg bare heiv den bort i sofaen under en av øvelsene.

🙂

Anniken

Dette innlegget ble publisert i Foreldresamarbeid, Kropp, bevegelse og helse, Nærmiljø og samfunn. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

