Foredrag for kunnskapsdepartementet

I våres ble jeg spurt om å holde et foredrag for Kunnskapsdepartementet ute på Holmsbu Spa. Min leder, mellomleder og jeg dukket opp i nydelig vårvær ute på det idylliske stedet Holmsbu.

Holmsbu Spa.

Holmsbu Spa.

Jeg skulle snakke om pedagogisk dokumentasjon. Hvordan vi jobber med rammeplan og da spesielt fagområdene. Dette var helt klart spennende for mitt vedkommende, men det gikk fint.

Det ble helt naturlig å vise til denne bloggen. Så nå vet dere at det også er noen fra Kunnskapsdepartementet som leser på denne bloggen.

Neste foredrag er på BI, og da skal jeg snakke om hva vi er gode på, det går nok bra.

Anniken

Dette innlegget ble publisert i Antall, rom og form, Etikk, religion og filosofi, Kommunikasjon, språk og tekst., Kropp, bevegelse og helse, Kunst, kultur og kreativitet., Kurs og faglitteratur, Nærmiljø og samfunn. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Foredrag for kunnskapsdepartementet

  1. Tilbaketråkk: Verdens fineste stilling ledig | Lillestuas blogg

Legg igjen en kommentar

