Pokèmon er fremdeles in

På en måte tar det bare av. Her om dagen var vi så heldige å få en hel bærepose  med pokèmon av Stian, som jobbet her før. Vi koser oss med disse kortene, spiller spill, samler på bestemte figurer, teller, teller og teller.

Pokèmon.

Her forrige dagen fikk jeg spille en hel time sammen med et av barna tidlig en morgen. Jeg lærte mange fine navn, jeg vet hvor figurene bor, og tenk, det er steiner på kortene også. Kanskje jeg må skaffe meg noen kort selv, eller noen figurer.

Godt eksempel på læring gjennom lek.

Anniken

Dette innlegget ble publisert i Antall, rom og form, Kommunikasjon, språk og tekst.. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

