Høgskolen i Oslo

Det siste halvannet året har jeg gått på Høgskolen i Oslo, der har jeg tatt veiledning for lærere i barnehage og skole, over 2 moduler, 30 studiepoeng. I modul 1 spesialiserte jeg meg på nyutdannede, dette for å ta vare på nye førskolelærere som kommer til barnehagene, slik at vi ikke mister dem til andre yrker.logo_hio

I tillegg kom jeg på trykk, litt blandede følelser rundt det. Se HiOA-Pedagogisk veiledning. Men sånn er det når man stikker seg fram.

Høgskolen i Oslo

Høgskolen i Oslo

Før jul var jeg ferdig, og det var både litt deilig og litt vemodig, men vi på Solgården er så heldige å få mye faglig påfyll hele tiden, så det går bra.  3. januar var det Rune Storli med tema ”Boltrelek og lekeslåssing” (B&L), og det var meget bra.

Anniken

Dette innlegget ble publisert i Kurs og faglitteratur, Lek. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

