Ny mobil

Jeg fikk en ny mobil for noen dager siden. En ny modern liten sak med touch J Sitter ute med noen barn og tar litt stolt frem for å vise hva jag har fått. Nå vet jeg det : )

         Åh, den var fin, sier de. Har du noen spill på den? spør de.

Jeg ser på mobilen og prøver å finne ut av det, men kan ikke se noe som ligner på spill. Svarer dem at det tror jeg ikke. Et av barna ser på mobilen min og sier:

         Jo, hvis du tar fingeren her så kommer det nye bilder. Han viser hvordan han mener og det er helt riktig. Nye ikoner kommer frem og der ser barna noe som viser seg å være spill. Touch, heftig J

Da vet jeg det!  Nilla

Dette innlegget ble publisert i Barnesamtaler, Hørt fra barnemunn, IKT i barnehagen, Kommunikasjon, språk og tekst.. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

